PZU

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Potrzebujesz szybkiej konsultacji lekarskiej.

Musisz wykonać badanie i nie masz skierowania.

Przyjmujesz leki na stałe i potrzebujesz przedłużyć receptę.

Chcesz omówić wyniki badań.

Jesteś za granicą i potrzebujesz konsultacji lekarskiej.

Jak to działa

  • 1

    Wybierz specjalistę i sposób konsultacji: telefon, czat, video czat oraz zaznacz termin i godzinę swojej wizyty. 

  • 2

    Jeśli potrzebujesz omówić wyniki badań, uzyskać receptę – załącz niezbędne dokumenty.

  • 3

    Po zakończonej konsultacji otrzymasz podsumowanie rozmowy i zalecenia.

  • 4

    Otrzymałeś receptę? Zamów leki do wybranej apteki, która poinformuje Cię, gdy będą gotowe do odbioru.

  • 5

    Masz wątpliwości i pytania? Możesz skontaktować się z Twoim lekarzem przez kolejne 24h.

Dlaczego PZU Zdrowie?

Grupa PZU od kilkunastu lat jest obecna na rynku prywatnej opieki medycznej. Mamy sieć placówek własnych, ponad 2200 placówek współpracujących oraz wieloletnie doświadczenie telemedyczne. Nasza całodobowa infolinia organizuje wizyty w ponad 570 miastach w Polsce.

Zapewniamy szybkie zdalne konsultacje, abyś w każdej chwili, z dowolnego miejsca, mógł omówić wyniki badań, niepokojące objawy lub dawkowanie leków.

Jeśli podczas wizyty telemedycznej zajdzie potrzeba rozszerzenia diagnostyki lub wykonania badań nasza całodobowa infolinia umówi Cię w ponad 570 miastach w Polsce.

W razie konieczności lekarz może wystawić skierowanie, e-receptę i zwolnienie lekarskie.

Na naszej stronie możesz sprawdzić dostępne terminy i sam wybrać dogodną dla Ciebie godzinę telekonsultacji.

Pomocnik

Kontakt

wirtualnaprzychodnia@pzu.pl

zamowlek@epruf.pl

Regulamin

Pobierz Regulamin korzystania z usług Wirtualnej Przychodni

Cennik

Specjaliści
Specjalista Cena za konsultację
internista 59 PLN
pediatra 59 PLN
alergolog 79 PLN
chirurg dziecięcy 79 PLN
dermatolog 79 PLN
diabetolog 79 PLN
dietetyk 79 PLN
endokrynolog 79 PLN
ginekolog 79 PLN
kardiolog 79 PLN
neonatolog 79 PLN
onkolog 79 PLN
ortopeda 79 PLN
położna 79 PLN
psycholog 79 PLN
pulmonolog 79 PLN
wenerolog 79 PLN

FAQ

Kto może kupić telekonsultację?

E-wizytę możesz kupić dla siebie lub dla innej osoby, także dziecka. Wystarczy, że jesteś pełnoletni.

Jakie są sposoby płatności za telekonsultację?

Za wizytę zapłacisz kartą płatniczą, szybkim przelewem lub BLIK.

Czy otrzymam fakturę za telekonsultację?

FV otrzyma osoba fizyczna, która dokonuje płatności. Dane do faktury określisz podczas zakupu. 

Co obejmuje telekonsultacja?

 Podczas telewizyty możesz:

  • skonsultować się z lekarzem – uzyskać poradę, omówić wyniki badań, a w przypadkach uzasadnionych wskazaniami medycznymi: 
  • otrzymać: skierowanie na badania, e-receptę;  e-zwolnienie lekarskie
Minął czas mojej konsultacji a lekarz nie zadzwonił. Co mam zrobić?

Wizyty realizujemy na bieżąco zgodnie z wyznaczonymi terminami. Mogą jednak się zdarzyć wizyty, które wymagają dłuższej analizy stanu zdrowotnego co może spowodować nieznaczenie opóźnienie Twojej konsultacji – prosimy zaczekaj wówczas na kontakt lekarza lub wiadomość od nas. W przypadku wątpliwość zadzwoń na naszą infolinię 801 405 905 lub 22 566 55 55 – nasz konsultant sprawdzi status realizacji Twojej telekonsultacji.

Na jakie badania mogę otrzymać skierowanie w ramach telekonsultacji?

Decyzję o wystawieniu skierowania podejmuje lekarz na podstawie przeprowadzonego wywiadu. 
Lekarz może zlecić wykonanie badań laboratoryjnych oraz diagnostycznych (np. EKG, USG, echo serca). Po zakończonej konsultacji skierowanie zostanie zamieszczone na Twoim koncie.

Uwaga! 

W ramach telekonsultacji nie są wystawiane skierowania na badania: 

  • radiologiczne (z zakresu: TK, MRI, RTG), 
  • endoskopowe (gastroskopia, kolonoskopia itp.).
Czy po zakończeniu konsultacji mogę skontaktować się z lekarzem, który mnie konsultował?

Po zakończeniu telekonsultacji, lekarz pozostawia na Twoim koncie zalecenia, a w razie potrzeby e-receptę. Potrzebujesz o coś dopytać?
Nic straconego - masz jeszcze 24 godz., aby zadać lekarzowi nurtujące Cię pytanie.  Gdy lekarz odpowie, otrzymasz od nas SMSa. 
Jeśli potrzebujesz kolejnej konsultacji możesz ją ponownie kupić za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni i wybrać tego samego lub innego lekarza.

Jak zamówić leki?

Produkty wyświetlane w koszyku to produkty zalecone przez lekarza. Aby je zamówić wybierz aptekę w dogodnej lokalizacji, a następnie potwierdź zamówienie. O statusie Twojego zamówienia  poinformujemy Cię poprzez e-mail lub SMS.

Jaka  jest forma dostawy zamówionych produktów?

Zamówione produkty będą oczekiwać na Ciebie w wybranej aptece. Kupisz je i zapłacisz za nie bezpośrednio w aptece.

Kiedy i w jaki sposób zapłacę za zamówione produkty?

Za zakupy zapłacisz w aptece, podczas odbioru zamówienia. Akceptowane formy płatności zależą od apteki (w większości przypadków akceptowane formy to: płatność kartą oraz płatność gotówką).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Szacowany czas oczekiwania wyświetlany jest podczas składania zamówienia. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności produktów w aptece oraz, ewentualnie, czasu dostawy produktów z hurtowni farmaceutycznej. Zwykle wynosi od 2 do 72 godzin. Na czas realizacji zamówienia wpływ może mieć również moment złożenia zamówienia - czas realizacji zamówień złożonych w weekendy lub dni świąteczne albo tuż przed tymi dniami może być nieco dłuższy niż zamówień złożonych w dni powszednie. 

W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie wyświetli się podsumowanie złożonego zamówienia O statusie zamówienia zostaniesz poinformowany poprzez e-mail lub SMS.

Czy dostanę dowód zakupu leków?

Każdy zakup w aptece jest udokumentowany paragonem lub fakturą.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić aptekę odbioru?

Po złożeniu zamówienia wybrana przez Ciebie apteka jest automatycznie dopisywana do zamówienia.
Nie ma możliwości jej zmiany po złożeniu zamówienia.

Czy mogę zamówić tylko część przepisanych na e-recepcie produktów?

Sam decydujesz, które leki i produkty zamówisz, a które usuniesz z koszyka. Jeśli usuniesz część produktów i złożysz zamówienie, do apteki trafią jedynie te, które pozostały w koszyku. Resztę będziesz mógł samodzielnie kupić w dowolnej aptece poza zamówieniem. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Pacjent, który na jednym zbiorczym wydruku informacyjnym e-recepty ma przepisanych kilka różnych leków może zrealizować zakup każdego z nich w innej aptece. W przypadku przepisania przez lekarza kilku opakowań jednego produktu (stanowiących jedną pozycję na wydruku informacyjnym e-recepty) możliwe jest osobne dokonanie zakupu pojedynczych opakowań tego produktu. W takiej sytuacji zakup drugiego i kolejnych opakowań danego produktu musi zostać dokonanye w tej samej aptece, w której zakupione zostało pierwsze opakowanie.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

O statusie Twojego zamówienia  poinformujemy Cię poprzez e-mail lub SMS.

Ile mam czasu na odebranie z apteki mojego zamówienia?

Zamówienie będzie oczekiwać na odbiór przez 7 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia go do apteki.

Czy aby odebrać leki muszę mieć ze sobą e-receptę?

Aby odebrać zamówienie musisz mieć ze sobą e-receptę (wydrukowaną lub w PDF) lub 4 cyfrowy kod, który wraz z numerem PESEL daje pracownikowi apteki dostęp do Twojej e-recepty.

Czy można złożyć zamówienie przez wiadomość e-mail lub telefonicznie?

Zamówienie możesz złożyć wyłącznie za pomocą Wirtualnej Przychodni.

Czy ceny produktów wyświetlane na stronie zamówienia uwzględniają przysługującą mi refundację NFZ?

Tak. Jeśli na e-recepcie jest informacja o przysługującej refundacji NFZ, wówczas wyświetlane ceny produktów zostają pomniejszone o jej wartość. Na karcie zamówienia zobaczysz informację o przysługującej refundacji.

Czy dokonując zakupu zamówionych produktów mogę skorzystać z ubezpieczenia lekowego?

Tak. Skorzystanie z ubezpieczenia lekowego podczas odbioru zamówienia odbywa się standardowo. Ubezpieczenie lekowe jest uzupełnieniem refundacji NFZ – korzystając z niego nie tracisz dofinansowania NFZ. 

Jeśli wybrana przez Ciebie apteka obsługuje ubezpieczenia lekowe w modelu gotówkowym, podczas odbioru zamówienia należy uiścić pełną kwotę wartości zamówionych produktów. By uzyskać zwrot środków z ubezpieczenia lekowego należy zgłosić dokonanie zakupu wraz z załączeniem odpowiednich dokumentów (formularza zgłoszeniowego, zdjęcia dowodu zakupu produktów oraz e-recepty).